حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.
این شرکت که یکی از زیر مجموعه هایی شرکت اندیشه نوین ساوا بوده ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. تمرکز فروشگاه فروشگاه حراجر مارکتینگ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چگونه برای سایتمان درگاه پرداخت آنلاین بگیریم؟

کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد.

اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند. در این مقاله قصد دارم دقیقا راجع به همین موارد صحبت کنم. پس اگر می خواهید بدانید که چگونه برای سایتمان درگاه پرداخت آنلاین بگیریم؟ با حراجر همراه باشید.

 

چگونه برای سایتمان درگاه پرداخت آنلاین بگیریم؟

همانطور که در بالا اشاره کردم بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند فکر می کنند گرفتن درگاه پرداخت آنلاین برای سایتشان کار سختی است. فکر می کنند حتما باید به بانک مراجعه کنند و کلی دنگ و فنگ دارد. ولی در صورتی که این طور نیست. برای گرفتن درگاه پرداخت آنلاین اصلا نیازی نیست به بانک مراجعه کنید. در ادامه به شما می گویم که از چه طریقی می توانید در کمتر از چند ساعت برای سایت خود درگاه پرداخت آنلاین دریافت کنید.

 

درگاه پرداخت مستقیم

این گونه درگاه ها معمولا به درد سایت ها و کسب و کارهای بزرگی که گردش مالی بالایی در روز دارند می خورد. مثلا دیجی کالا که روزانه حدود یک میلیارد فروش دارد. برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم باید به بانک مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را ارائه کنید. قبل از این کار حتما باید سایت شما دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. اگر نماد اعتماد الکترونیکی نداشته باشید نمی توانید درگاه پرداخت مستقیم از بانک برای سایت خود دریافت کنید.

اگر بخواهید برای سایت خود نماد اعتماد الکترونیکی هم دریافت کنید زمان بر است. ممکن است حدود 3 ماه طول بکشد.  پس در ابتدای کارتان نمی توانید درگاه پرداخت مستقیم از بانک دریافت کنید. همین مورد یکی از معایب درگاه پرداخت مستقیم است. هم نماد الکترونیکی نیاز است و هم اینکه باید مدارک کسب و کار خود را به بانک ارائه دهید که این هم چند روز طول می کشد. از طرفی شما به راحتی خودتان نمی توانید درگاه پرداخت بانکی را روی سایت خود فعال کنید. باید از یک برنامه نویس بخواهید برای شما ماژولی بنویسد تا بتوانید مثلا درگاه پرداخت خود را به فروشگاه سایتتان وصل کنید.

پیشنهاد ویژه حراجر : درباره بازاریابی از طریق افراد سرشناس و تاثیرگذار بیشتر بدانید

پس این روش برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای کوچک اصلا پیشنهاد نمی شود. تنها مزیت درگاه های پرداخت مستقیم این است که کارمزدی از شما دریافت نمی شود و پولی که کاربران شما از طریق اینترنت پرداخت کرده اند بعد از چند ساعت به حساب بانکی شما واریز می شود.

 

درگاه پرداخت واسط

بیشتر سایت های ایرانی از این روش برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین سایت خود استفاده می کنند. در این روش دیگر نیازی نیست به بانک مراجعه کنید. به راحتی می توانید از سایت هایی که این خدمات را ارائه می کنند درگاه پرداخت خود را دریافت کنید. فقط کافی است در این سایت ها عضو شوید و اطلاعات کامل خود را ارائه دهید. هم چنین برای اینکه این سایت ها کاملا قانونی عمل می کنند باید شما از طریق کارت ملی و شناسنامه احراز هویت شوید. به راحتی می توانید از کارت ملی و شناسنامه خود با گوشی موبایل خود عکس بگیرید و برای این سایت ها ارسال کنید. در کمتر از یک ساعت مدارک شما بررسی و پنل شما فعال می شود.

پس اولین قدم این است که مدارک خود را برای این سایت ها ارسال کنید. در مرحله بعد باید شماره کارت و شماره حساب بانکی خود را ثبت کنید. در مرحله بعدی باید آدرس سایت خود را ثبت کنید تا سایت شما بررسی شود. اگر سایت شما از لحاظ محتوایی مشکلی نداشته باشد درگاه پرداخت برای سایت شما فعال می شود.

تمام این کار ها ممکن است در کمتر یک ساعت انجام می شود. بعد از این که درگاه پرداخت برای سایت شما فعال شد باید آن را به سایت خود وصل کنید. مزیت این سایت ها این است که از طریق افزونه هایی که برای انواع سایت ساز ها ارائه کرده اند کار شما را راحت کرده اند. مثلا اگر از ووکامرس استفاده می کنید می توانید افزونه مربوط به ووکامرس را دانلود کنید و روی سایت خود نصب کنید.

بعد از نصب افزونه باید به قسمت تنظیمات ووکامرس خود مراجعه کنید. در تنظیمات ووکامرس قسمتی با عنوان پرداخت وجود دارد که هنگامی که به آن قسمت مراجعه می کنید نام درگاه پرداختی که افزونه اش را روی سایت خود نصب کرده اید را می بینید. باید روی نام درگاه پرداخت مورد نظر کلیک کنید و آن را فعال کنید. سپس قسمتی با عنوان  api درگاه وجود دارد که باید کدی که در سایت مورد نظری که از آن درگاه پرداخت برای سایت خود گرفته اید و به سایت شما اختصاص داده شده است را در آن جا قرار دهید تا اتصال بین سایت شما و درگاه پرداخت انجام شود.



به همین راحتی می توانید در کمتر از یک ساعت درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود درست کنید و دیگر نیاز به این نیست که ماه ها وقت خود را برای دریافت درگاه پرداخت از بانک تلف کنید.

البته معایبی که درگاه پرداخت های واسط دارند این است که معمولا کارمزدی از شما بابت هر پرداخت گرفته می شود. واریز این کارمزدها را می توانید بر عهده خریداران بگذارید یا اینکه از مبلغی که به حساب شما واریز می شود کم می شود. مورد بعدی این است که زمانی که هر تسویه حسابی را می خواهید انجام دهید اگر تسویه حساب به صورت کارت به کارت و آنی باشد مبلغ 500 تومن از شما کسر می شود. ولی اگر تسویه حساب به صورت پایا باشد مبلغی از شما کسر نمی شود ولی در عوض مدت زمانی که پول به حساب بانکی شما واریز می شود ممکن است بین 6 تا 8 ساعت آن هم فقط در وقت اداری باشد. مثلا اگر 5 شنبه غروب درخواست تسویه به روش پایا بدهید ممکن است ساعت 12 روز شنبه به حساب شما واریز شود.

اما از این ها که بگذریم مزیت های این درگاه های پرداخت خیلی بیشتر از معایبش است. اول اینکه در مدت زمان کوتاهی مثلا در یک ساعت سایت شما مجهز به درگاه پرداخت می شود. دوم اینکه خیلی راحت بدون اینکه کد نویسی بلد باشید می توانید خودتان درگاه پرداخت خود را روی سایتتان فعال کنید. همه چیز از قبل برای شما آماده است.

از مزیت های درگاه پرداخت های واسط این است که شما توسط آن ها می توانید محصولاتی که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام ارائه می دهید را نیز بفروشید. به راحتی با کد آسان پرداختی که به شما می دهند می توانید محصولات خود را به راحتی اگر در سایت شما هم وجود نداشته باشد بفروشید.

مزیت دیگری که جدیدا بعضی از این سایت ها ارائه می دهند این است که درگاه اختصاصی به سایت ها می دهند. یعنی در صفحه پرداخت شاپرک یا دیگر بانک ها به جای اینکه نام سایت خودشان باشد نام سایت شما درج می شود.

 کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه

چرا بعضی از درگاه های پرداخت واسط فیلتر شدند؟

یک دوره بود که بسیاری از سایت های درگاه پرداخت واسط به دلایلی فیلتر شده و از فعالیت این گونه سایت ها جلوگیری شده بود. یکی از این دلایل مجوز نداشتن آن ها بود که بعد از بررسی های زیاد سایت هایی که تخلف کرده بودند و مجوز کار نداشتند بسته شدند. از دیگر دلایلی که بسیاری از این سایت ها فیلتر شدند این بود که افرادی که برای سایت شان درگاه پرداخت آنلاین از این سایت ها دریافت کرده بودند محصولات غیر قانونی مثل ابزارهای عبور از فیلترینگ می فروختند.

اما خدا رو شکر این مشکلات به کلی حل شده است و تمام سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند کاملا قانونی هستند و مجوز کار دارند. شما می توانید با اطمینان کامل به این سایت ها، درگاه پرداخت آنلاین سایت خود را دریافت کنید و کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید.


جمع بندی و سخن پایانی

اگر کسب و کار اینترنتی شما کوچک است پیشنهاد من این است که از درگاه پرداخت واسط برای سایت خود استفاده کنید. اما اگر احساس می کنید در آینده گردش مالی شما بالا می رود، مستقیم از بانک برای سایت خود درگاه پرداخت دریافت کنید. این طوری بهتر است و دیگر نیاز به دادن کارمزد ندارید. وب سایت همیار وب از سایت پردانو درگاه پرداخت آنلاین خود را گرفته است و رضایت کامل هم از این سایت داریم. به شما هم پیشنهاد می کنم درگاه پرداخت آنلاین سایت خود را از این سایت دریافت کنید. البته سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که شما هر کدام را که دوست دارید می توانید انتخاب کنید. خیلی فرقی با هم نمی کنند. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.








فقط صرف ۲ دقیقه زمان لازم است تا #فروشگاه_اینترنتی  خود با بیش از صدها کالا از طریق لینک بالای صفحه #اینستاگرام #آنلاین_مارکتینگ برای شما قرار گرفته است بسازید و با همکاری در فروش پورسانت گرفت و کسب کار اینترنتی خود را شروع کنید


⚠️ در ابتدا با عضو در "آنلاین مارکتینگ"  یک #دفتر_کار_مجازی خواهید داشت " برای عضویت اینجا کلیک کنید"



#عضوت_همکاری_در_فروش_از_طریق
#کانال_تلگرام 🆔 #onlin_Marketing



#کسب_کار_آنلاین 🆔 @onlin.Marketing


#سایت_کسب_کار_آنلاین 🌐 www.harajer.blog.ir




برچسب های جست و جو در گوگل :



پورسانت بالا,حراجر ,,  حراجرشاپ ,بازار اینترنتی ,  فروشگاه اینترنتی لباس , harajer ,  فروشگاه اینترنتی ,  فروشگاه پیامکی ,  خرید محصولات ماهواره ,  دیجیتال مارکتینگ ,  کسب و کار اینترنتی ,  هوش مالی ,  تجارت الکترونیک ,  بازاریابی ,  onlin marketing ,  onlin_marketing ,
    digital marketing ,  digital ,  شغل اینترنتی ,  پردرامدترین کسب کار اینترنتی ,  کسب و کار ,  شغل ,  شغل های پردرامد ,  ثبتنام بازاریابی   ,بازاریابی شبکه ای,   تجارت در اینترنت   پورسانت بالا   فروش آنلاین   خرید آنلاین ,   تجارت آنلاین  ,  آنلاین ,   فروش اینترنتی ,  خرید اینترنتی ,   سایت خرید و فروش ,  همکاری در فروش  ,هوشمالی , onlin_Marketing,marketing ,
  online ,  کانال خرید و فروش ,    ساخت فروشگاه اینترنتی ,  فروشگاه تخفیفی ,  بیکو ,    بامیلو ,   دایان ,   دیجی کالا ,    پشتیبانی باراریابی ,   محصولات اینترنتی ,  راه اندازی کسب و کار ,   درامد اینترنتی ,   Digital marketing, Buy And Sell,
    Business,Internet job,Internet work    work, online Store,   e-commerce ,
کسب کار اینترنتی, کسب وکاراینترنتی,کسب کار اینترنتی,کارآفرینی اینترنتی,کارآفرینی,kasb kar internte ,kasb kar , کسب پورسانت بالا ,
در فروش انلاین مارکتینگ, کسب و کار آنلاین onlin Marketingx
چگونه کسب و کار اینترنتی ام را شروع کنم؟,کسب و کار آنلاین onlin Marketing,کسب درآمد سریع و بدون هزینهذاز طریق اینترنت,کسب درآمد سریع و رایگان,چطور کسب درآمد کنید
کسب وکار اینترنتی,شبکه,اجتماعی,onlin.marketing,اینستاگرامی,کسب درآمد سریع و بدون هزینه,عضوت همکاری در فروش انلاین مارکتینگ,
کانال,تلگرامی,    کسب درآمد سریع و بدون هزینه از طریق اینترنت, کسب درآمد سریع و رایگان,تبلیغات,دکورینه,
تبلیغ,کسب و کار,کسب کار,کسبو کار,درامد از تلگرام,درامد از اینترنت,درامد از اینستاگرام,پولدراوردن از تلگرام,پول در آوردن ار اینترنت,شغل های سنتی,جایگزین شغل های سنتی,
    KASB VA KAR INTERNTI,  کسب درآمد, کسب و کارهای, کسب کار اینترنتی,  راه اندازی کسب و کار اینترنتی,  KASB VA KAR, آنلاین مارکتینگ, چطور کسب درآمد کنید, راه اندازی کسب و کار, کارآفرینی اینترنتی,
سوپر گروه,وب سایت رایگانی, آموزش آنلاین مارکتینگ,فروشگاه اینترنتی عینک دود,فروشگاه اینترنتی رایگان بسازید,فروشگاه اینترنتی رایگان,
ایده,همکاری در فروش,مشارکت در فروش,کسب درآمد سریع و رایگان,کسب درآمد سریع و بدون هزینه از طریق اینترنت,کسب کار حلال,ایده کار آفرینی,ایده های بازاریابی اینترنتی,ایده جدید
هدفمند,هوشمندانه,فضای مجازی,درآمد,کسب درامد,کسبو کار,onlin marketing,همکار در فروش,کسب درآمد اینترنتی,محصولات ایرانی,محصولات تولید,کسب کار هدفمند و هوشمندانه در اینترنت,
آموزش کسب کار دیجیتال مارکتینگ,ساخت وب سایت فروشگاهی,کسب و کار اینترنتی,تجارت الکترونیک,سایت فروشگاهی,رباط همکار,درامد کسب,نوع کسب و کار,پنل همکار,پشتیبانی,
همکاری در فروش چیست؟,سرعت فروش محصولات    ,خدمات  کسب و کار
همکاری در فروش,همکاری در فروش اینترنتی,همکاری در فروش محصولات اینترنتی,فروش محصولات اینترنتی,پورسانت از فروش,onlin.markteng,کمیسیون,پرفروشترین,برنامه فروش روزانه,برنامه ریزی,
,میلیونر شو,میلیاردر,انواع مشاغل,انواع مشاغل پردرامد,پول پارو کن,انواع شغل ها,مشاغل خانه گی,مشاغل خانگی,روشهای درامدزا در تلگرام,مشاغل اینترنتی,عکس پولداراها,پول,آموزش کار در تلگرام,درامدزایی,شغل خانگی,کار در خانه,درامد میلیونی,درامدملیونی,nvhln,
از_طریق_تلگرام_درآمد_کسب_کنید,کسبوکار تلگرامی ,کسب کار از اینستاگرام ,کسب درامد از فضای مجازی, کسب درامد ,پول دراوردن از تلگرام ,نکته های درامد زایی از تلگرام ,راه وروش پولدار شدن
از طریق تلگرام درآمد کسب کنید,سرعت_فروش_محصولات و #خدمات #کسب_و_کار
چهار روش کسب درامد از تلگرلم, lahyg,می توان از تلگرام درآمد کسب کرد,   می توان از تلگرام درآمد کسب کردx    ;sf nvhln hc jg'vhlx    کسب درامد از تلگرام,    پولدارشو,    ملییونر شو,    میلیون نر,  میلیاردر,    درامدزایی, مقاله کسب و کار,   کسب کار اینترنتی,  کسب کار از تلگرام,
    کسب کار از اینستاگرام,    کسب درامد از فضای مجازی,,جایگزین شغل های سنتی,10 نکته ساده ولی مهم,برای کسب درآمد از تلگرام,کسب درامد,راه وروش پولدار شدن,نکات مهم برای کسب درامد,نکته های درامد زایی از تلگرام,تلگرام,کسب رامد تلگرامی,کسبوکار تلگرامی,درامدتلگرامی,پول دراوردن از تلگرام,درامد از تلگرام,
شغل تلگرامی,6 نکته مطمئن برای تبلیغ موفقیت آمیزپورسانت از فروش,همکاری در فروش چیست؟,
همکاری در فروش محصولات اینترنتی,همکاری در فروش اینترنتی,فروش محصولات اینترنتی,همکاری در فروش,کسب درآمد سریع و رایگان,کسب درآمد سریع و بدون هزینهذاز طریق اینترنت,کارآفرینی اینترنتی,تجارت الکترونیک,onlin marketing,



فروشگاه اینترنتی رایگان ایجاد کنید,کسب درآمد سریع و بدون هزینه از طریق اینترنت,چگونه کسب و کار اینترنتی ام را شروع کنم؟,کسب و کار اینترنتی پولدار شدن با روزی چند ساعت کار در اینترنت,تماس با ما,10 نکته ساده ولی مهم برای کسب درآمد از تلگرام,چهار روش کسب درامد از تلگرلم,همکاری در فروش چیست؟,آموزش کسب کار دیجیتال مارکتینگ,کسب کار هدفمند و هوشمندانه در اینترنت,
مزایای سرمایه‌گذاری در بورس,سرمایه گزاری در بورس,بورس,سرمایه گزاری,سرمایه گذاری,سهام,مزایای سرمایه‌گذاری,مزایای سرمایه‌گذاری بورس,آموزش سرمایه گذاری در برس,راه کار سرمایه گذاری در بورس,

چطور در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم,چطور در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ کنیم,راه کار تبلیغ در پیج های اینستا گرام,نرخ تبلیغات در اینستاگرام,هزینه تبلیغات در اینستاگرام,هزینه تبلیغ در اینستا,هزینه تبلیغ در اینستاگرام,تبلیغ در اینستاگرام,,تبلیغ پربازده در اینستاگرام,,پربازده تریین تبلیغات در اینستاگرام
کسب درامد از اینستاگرام,رازهای طراحی بنرهای تبلیغاتی,رازهای بنرهای تبلیغاتی,رازهای طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام,رازهای بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام,طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام,تبلیغات در اینستاگرام,کسب و کار در اینستاگرام,کسب کار در اینستاگرام,درامدزایی در اینستاگرام,
روشهای تبلیغات اینستاگرام,روشهای تبلیغات,راه کارهای تبلیغات پر بازده,راه کارهای تبلیغات در فضای مجازی,
ایده یک تبلیغات خوب,ایده یک تبلیغات با بیشترین بازدهی,ایده یک تبلیغات با بیشترین بازده,تبلیغات کسب کار در فضای مجازی, تبلیغ کسب و کار اینترنتی,تبلیغ پیج اینستاگرام,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی