حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.
این شرکت که یکی از زیر مجموعه هایی شرکت اندیشه نوین ساوا بوده ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. تمرکز فروشگاه فروشگاه حراجر مارکتینگ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟

(پارت اول)

تا الان مقالات زیادی در مورد کسب و کار اینترنتی در وب سایت همیار وب منتشر شده است. ولی با این حال افراد زیادی از من سوالات تکراری در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی می پرسند. اینکه چه طور و چگونه باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ یا چگونه یک ایده مناسب پیدا کنیم؟ و در کل چگونه یک کسب و کار اینترنتی را از صفر تا صد راه اندازی کنیم تا بتوانیم از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

گویا مقالاتی که تا الان در مورد کسب و کار اینترنتی نوشته شده است موجب رفع نیاز این دوستان نشده است. به همین خاطر تصمیم گرفتم مقاله کاملی در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد بنویسم. در این مقاله دقیقا به شما می گویم که برای کسب و کار اینترنتی در منزل از کجا باید شروع کنید. و آیا کسب و کار اینترنتی در ایران سخت است یا خیر؟!

امیدوارم دوستانی که هنوز نمی دانند چگونه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد با خواندن این مقاله به سوالات مبهم آن ها در این زمینه پاسخ کامل داده شود و هرچه زودتر کسب و کار اینترنتی خود را بتوانند راه اندازی کنند.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است ببینیم به چه کسب و کارهایی کسب و کار اینترنتی می گویند؟ به طور کلی به کسب درآمد از طریق اینترنت و هر فعالیت اینترنتی که منجر به درآمدزایی شود کسب و کار اینترنتی گفته می شود. کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنم.

ولی واقعا اینطور نیست که به هر روش درآمد زایی در اینترنت کسب و کار اینترنتی گفته شود. کسب و کار اینترنتی کسب و کاری است که صاحب اصلی آن خودتان هستید و از طریق آن درآمد پایدار و ثابتی داشته باشید. هر چند اگر محصولات شرکت یا شخص دیگری را می فروشید باید صاحب اصلی بستر کسب و کار خودتان باشید.

مثلا دارای وب سایتی باشید که در آن محصولات شرکت دیگری را به صورت واسطه ای می فروشید. این دقیقا یک کسب و کار اینترنتی است.

 

انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی:

همانطور که قبلا هم اشاره کردم کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه مهمترین های آن ها را عنوان می کنم.

 

1.فروش کالا 

در این مدل کسب و کار اینترنتی کالای مورد نظر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری ارائه داده می شود. به عنوان مثال دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که هم خود محصولاتی را برای فروش ارائه می کند و هم از فروشندگان دیگر محصولاتی را می گیرد و به مشتری می فروشد.

 

2.فروش خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی هم خدماتی به صورت مستقیم و واسطه ای به مشتریان ارائه می شود. مثل سایت های فروش هاست و دامین که هم خودشان سرور برای ارائه خدمات هاست دارند و هم اینکه از شرکت های خارجی به صورت واسطه ای خدمات هاستینگ به مشتریان ارائه می کنند.

 

3.آموزش و فروش محتوا

و اما بهترین و کم دردسر ترین مدل کسب و کار اینترنتی که هدف اصلی ما هم استفاده از این مدل درآمد زایی است تولید محتوا و فروش آموزش است. یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی این است که تولید محتوا کنید و آن را به پول تبدیل کنید. هم می توانید به صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به صورت غیر مستقیم!

به صورت مستقیم یعنی مثل سایت همیار وب محصولات آموزشی تولید کنید و به صورت دانلودی بفروشید. یا مثل سایت های آموزش وردپرس قالب و افزونه وردپرس بفروشید!

منظور از تبدیل محتوا به پول به صورت غیر مستقیم هم این است که از طریق محتوایی که تولید می کنید و ترافیکی که در روز به دست می آورید کسب درآمد کنید. مثل سایت زومیت که با تولید محتوا و جذب ترافیک بالا از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت ها و سایت ها درآمد بسیار بالایی کسب می کند.

کسب و کار اینترنتی آموزش محور را بدون سرمایه اولیه هم می توان به راحتی راه اندازی کرد. چون نه هزینه سنگینی برای طراحی سایت باید بپردازید و نه اینکه پای محصول یا خدمت خاصی در میان است که نیاز به هزینه بالا برای تامین اش باشد.

 

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران

قبل از اینکه مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را با هم بررسی کنیم این را بدانید که ایده خیلی هم مهم نیست! نه اینکه مهم نباشد ولی نه در حدی که شما به دنبال ایده ای بگردید که تا به حال در ایران عملی نشده باشد. مثل اسنپ که جزء کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران است. البته که اگر اینطور باشد خیلی به سود شماست. ولی شاید برای هر کسی غیر ممکن باشد. اول اینکه پیدا کردن چنین ایده ای نیاز به زمان زیادی دارد و دوم اینکه معمولا چنین ایده هایی برای عملی شدن نیاز به سرمایه بسیار زیادی دارند.

پس عقلانی نیست که همیشه به دنبال ایده های کسب و کار اینترنتی باشید که در ایران وجود ندارد یا هنوز عملی نشده است. در ادامه به شما یاد می دهم چه طور بر اساس علاقه و تخصصی که دارید یک کسب و کار اینترنتی سودآور را با سرمایه خیلی کم یا شاید بدون سرمایه راه اندازی کنید.

 

چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

این مقاله بیشتر به درد افرادی می خورد که قصد دارند با هزینه کمی کسب و کار اینترنتی خود را به دست خودشان راه اندازی کنند. از انتخاب حوزه کاری گرفته تا طراحی و راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی! در این مقاله دقیقا به شما می گویم که چه طور با کمترین هزینه و سرمایه موجود بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. پس از شما می خواهم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

قبل از اینکه به سراغ مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی برویم بهتر است به این نکته هم اشاره کنم که همانطور که گفتم ما قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم را داریم. پس اصلا نباید به فکر راه اندازی اپلیکیشن موبایلی خاص و یا فروشگاه اینترنتی پر از کالا مثل بامیلو باشیم.


قدم اول : شناسایی توانایی ها

شناسایی توانایی ها اولین کاری است که باید انجامش دهید. باید ببینید چه توانایی هایی دارید. به این خاطر می گویم توانایی های خود را شناسایی کنید که در ادامه راه حتما باید از آن ها در کسب و کارتان استفاده کنید. اگر شما فن بیان خوبی داشته باشید این یک توانایی خوب است. اگر شما می توانید خوب بنویسید این یک توانایی خوب است. اگر شما فتوشاپ بلد هستید حتما در کسب و کارتان به شما کمک می کند.

پس اولین کاری که می کنید باید توانایی و تخصص های خود را شناسایی کنید. با توجه به همین توانایی ها می توانید در ادامه حوزه کاری خود را نیز انتخاب کنید. ولی اگر توانایی هایتان هم کم بود اشکالی ندارد باز هم تا حدودی در کسب و کارتان به دردتان می خورد!

شاید پیش خود بگویید ما که تخصص خاصی نداریم باید چه کنیم؟ آیا واقعا باید تخصص خاصی داشته باشیم؟ جواب این سوال بله است. اگر واقعا خودتان قصد راه اندازی کسب و کارتان را دارید باید با حداقل تخصص های یک وبمستر(مدیر سایت) آشنایی داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : اگر هیچ تخصصی نداریم چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

ممکن است بخواهید برای پست های سایت خود عکسی قرار دهید خب بهتر است به نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید. یا اینکه ممکن است بخواهید سایت خود را خودتان راه اندازی کنید. باید به یکی از سیستم های سایت سازی که در حال حاظر پر طرفدار است آشنایی کامل داشته باشید.

پس اگر توانایی خاصی ندارید حداقل توانایی هایی که یک مدیر سایت و کسب و کار اینترنتی باید داشته باشد را فرا گیرید. اصلا کار سختی نیست! فقط کافیه کمی در روز وقت خود را روی یادگیری بگذارید. به راحتی می توانید نیاز های خود را رفع کنید.



فقط صرف ۲ دقیقه زمان لازم است تا #فروشگاه_اینترنتی  خود با بیش از صدها کالا از طریق لینک بالای صفحه #اینستاگرام #آنلاین_مارکتینگ برای شما قرار گرفته است بسازید و با همکاری در فروش پورسانت گرفت و کسب کار اینترنتی خود را شروع کنید



⚠️ در ابتدا با عضو در "آنلاین مارکتینگ"  یک #دفتر_کار_مجازی خواهید داشت " برای عضویت اینجا کلیک کنید"



#عضوت_همکاری_در_فروش_از_طریق
#کانال_تلگرام 🆔 #onlin_Marketing



#کسب_کار_آنلاین 🆔 @onlin.Marketing


#سایت_کسب_کار_آنلاین 🌐 www.harajer.blog.ir




برچسب های جست و جو در گوگل :



پورسانت بالا,حراجر ,,  حراجرشاپ ,بازار اینترنتی ,  فروشگاه اینترنتی لباس , harajer ,  فروشگاه اینترنتی ,  فروشگاه پیامکی ,  خرید محصولات ماهواره ,  دیجیتال مارکتینگ ,  کسب و کار اینترنتی ,  هوش مالی ,  تجارت الکترونیک ,  بازاریابی ,  onlin marketing ,  onlin_marketing ,
    digital marketing ,  digital ,  شغل اینترنتی ,  پردرامدترین کسب کار اینترنتی ,  کسب و کار ,  شغل ,  شغل های پردرامد ,  ثبتنام بازاریابی   ,بازاریابی شبکه ای,   تجارت در اینترنت   پورسانت بالا   فروش آنلاین   خرید آنلاین ,   تجارت آنلاین  ,  آنلاین ,   فروش اینترنتی ,  خرید اینترنتی ,   سایت خرید و فروش ,  همکاری در فروش  ,هوشمالی , onlin_Marketing,marketing ,
  online ,  کانال خرید و فروش ,    ساخت فروشگاه اینترنتی ,  فروشگاه تخفیفی ,  بیکو ,    بامیلو ,   دایان ,   دیجی کالا ,    پشتیبانی باراریابی ,   محصولات اینترنتی ,  راه اندازی کسب و کار ,   درامد اینترنتی ,   Digital marketing, Buy And Sell,
    Business,Internet job,Internet work    work, online Store,   e-commerce ,
کسب کار اینترنتی, کسب وکاراینترنتی,کسب کار اینترنتی,کارآفرینی اینترنتی,کارآفرینی,kasb kar internte ,kasb kar , کسب پورسانت بالا ,
در فروش انلاین مارکتینگ, کسب و کار آنلاین onlin Marketingx
چگونه کسب و کار اینترنتی ام را شروع کنم؟,کسب و کار آنلاین onlin Marketing,کسب درآمد سریع و بدون هزینهذاز طریق اینترنت,کسب درآمد سریع و رایگان,چطور کسب درآمد کنید
کسب وکار اینترنتی,شبکه,اجتماعی,onlin.marketing,اینستاگرامی,کسب درآمد سریع و بدون هزینه,عضوت همکاری در فروش انلاین مارکتینگ,
کانال,تلگرامی,    کسب درآمد سریع و بدون هزینه از طریق اینترنت, کسب درآمد سریع و رایگان,تبلیغات,دکورینه,
تبلیغ,کسب و کار,کسب کار,کسبو کار,درامد از تلگرام,درامد از اینترنت,درامد از اینستاگرام,پولدراوردن از تلگرام,پول در آوردن ار اینترنت,شغل های سنتی,جایگزین شغل های سنتی,
    KASB VA KAR INTERNTI,  کسب درآمد, کسب و کارهای, کسب کار اینترنتی,  راه اندازی کسب و کار اینترنتی,  KASB VA KAR, آنلاین مارکتینگ, چطور کسب درآمد کنید, راه اندازی کسب و کار, کارآفرینی اینترنتی,
سوپر گروه,وب سایت رایگانی, آموزش آنلاین مارکتینگ,فروشگاه اینترنتی عینک دود,فروشگاه اینترنتی رایگان بسازید,فروشگاه اینترنتی رایگان,
ایده,همکاری در فروش,مشارکت در فروش,کسب درآمد سریع و رایگان,کسب درآمد سریع و بدون هزینه از طریق اینترنت,کسب کار حلال,ایده کار آفرینی,ایده های بازاریابی اینترنتی,ایده جدید
هدفمند,هوشمندانه,فضای مجازی,درآمد,کسب درامد,کسبو کار,onlin marketing,همکار در فروش,کسب درآمد اینترنتی,محصولات ایرانی,محصولات تولید,کسب کار هدفمند و هوشمندانه در اینترنت,
آموزش کسب کار دیجیتال مارکتینگ,ساخت وب سایت فروشگاهی,کسب و کار اینترنتی,تجارت الکترونیک,سایت فروشگاهی,رباط همکار,درامد کسب,نوع کسب و کار,پنل همکار,پشتیبانی,
همکاری در فروش چیست؟,سرعت فروش محصولات    ,خدمات  کسب و کار
همکاری در فروش,همکاری در فروش اینترنتی,همکاری در فروش محصولات اینترنتی,فروش محصولات اینترنتی,پورسانت از فروش,onlin.markteng,کمیسیون,پرفروشترین,برنامه فروش روزانه,برنامه ریزی,
,میلیونر شو,میلیاردر,انواع مشاغل,انواع مشاغل پردرامد,پول پارو کن,انواع شغل ها,مشاغل خانه گی,مشاغل خانگی,روشهای درامدزا در تلگرام,مشاغل اینترنتی,عکس پولداراها,پول,آموزش کار در تلگرام,درامدزایی,شغل خانگی,کار در خانه,درامد میلیونی,درامدملیونی,nvhln,
از_طریق_تلگرام_درآمد_کسب_کنید,کسبوکار تلگرامی ,کسب کار از اینستاگرام ,کسب درامد از فضای مجازی, کسب درامد ,پول دراوردن از تلگرام ,نکته های درامد زایی از تلگرام ,راه وروش پولدار شدن
از طریق تلگرام درآمد کسب کنید,سرعت_فروش_محصولات و #خدمات #کسب_و_کار
چهار روش کسب درامد از تلگرلم, lahyg,می توان از تلگرام درآمد کسب کرد,   می توان از تلگرام درآمد کسب کردx    ;sf nvhln hc jg'vhlx    کسب درامد از تلگرام,    پولدارشو,    ملییونر شو,    میلیون نر,  میلیاردر,    درامدزایی, مقاله کسب و کار,   کسب کار اینترنتی,  کسب کار از تلگرام,
    کسب کار از اینستاگرام,    کسب درامد از فضای مجازی,,جایگزین شغل های سنتی,10 نکته ساده ولی مهم,برای کسب درآمد از تلگرام,کسب درامد,راه وروش پولدار شدن,نکات مهم برای کسب درامد,نکته های درامد زایی از تلگرام,تلگرام,کسب رامد تلگرامی,کسبوکار تلگرامی,درامدتلگرامی,پول دراوردن از تلگرام,درامد از تلگرام,
شغل تلگرامی,6 نکته مطمئن برای تبلیغ موفقیت آمیزپورسانت از فروش,همکاری در فروش چیست؟,
همکاری در فروش محصولات اینترنتی,همکاری در فروش اینترنتی,فروش محصولات اینترنتی,همکاری در فروش,کسب درآمد سریع و رایگان,کسب درآمد سریع و بدون هزینهذاز طریق اینترنت,کارآفرینی اینترنتی,تجارت الکترونیک,onlin marketing,



فروشگاه اینترنتی رایگان ایجاد کنید,کسب درآمد سریع و بدون هزینه از طریق اینترنت,چگونه کسب و کار اینترنتی ام را شروع کنم؟,کسب و کار اینترنتی پولدار شدن با روزی چند ساعت کار در اینترنت,تماس با ما,10 نکته ساده ولی مهم برای کسب درآمد از تلگرام,چهار روش کسب درامد از تلگرلم,همکاری در فروش چیست؟,آموزش کسب کار دیجیتال مارکتینگ,کسب کار هدفمند و هوشمندانه در اینترنت,
مزایای سرمایه‌گذاری در بورس,سرمایه گزاری در بورس,بورس,سرمایه گزاری,سرمایه گذاری,سهام,مزایای سرمایه‌گذاری,مزایای سرمایه‌گذاری بورس,آموزش سرمایه گذاری در برس,راه کار سرمایه گذاری در بورس,

چطور در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم,چطور در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ کنیم,راه کار تبلیغ در پیج های اینستا گرام,نرخ تبلیغات در اینستاگرام,هزینه تبلیغات در اینستاگرام,هزینه تبلیغ در اینستا,هزینه تبلیغ در اینستاگرام,تبلیغ در اینستاگرام,,تبلیغ پربازده در اینستاگرام,,پربازده تریین تبلیغات در اینستاگرام
کسب درامد از اینستاگرام,رازهای طراحی بنرهای تبلیغاتی,رازهای بنرهای تبلیغاتی,رازهای طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام,رازهای بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام,طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام,تبلیغات در اینستاگرام,کسب و کار در اینستاگرام,کسب کار در اینستاگرام,درامدزایی در اینستاگرام,
روشهای تبلیغات اینستاگرام,روشهای تبلیغات,راه کارهای تبلیغات پر بازده,راه کارهای تبلیغات در فضای مجازی,
ایده یک تبلیغات خوب,ایده یک تبلیغات با بیشترین بازدهی,ایده یک تبلیغات با بیشترین بازده,تبلیغات کسب کار در فضای مجازی, تبلیغ کسب و کار اینترنتی,تبلیغ پیج اینستاگرام,

,پوشاک لباس مردانه پوشاک مردانه کفش ورزشی فروشگاه لباس مدل لباس ورزشی سوییشرت تیشرت پیراهن مردانه ,پیراهن,تیشرت و پولوشرت,سوئیشرت و کاپشن,بافت,
شلوار,کمربند/کراوات و پاپیون,شال و کلاه,ست های مردانه,رکابی و شلوارک,بلوز و شلوار,ژاکت و کت و پالتو,پوشاک زنانه , لباس ورزشی دخترانه
روسری و شال,مانتو,سوئیشرت،پالتو و کاپشن,بافت,شلوار و ساپورت,تونیک،تاپ،شلوارک،بلوز,ست مانتو و شلوار,تیشرت,ست های زنانه,سرهمی و سارافون,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی