حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.
این شرکت که یکی از زیر مجموعه هایی شرکت اندیشه نوین ساوا بوده ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. تمرکز فروشگاه فروشگاه حراجر مارکتینگ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گردنبند مرغ آمین

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۱ ب.ظ

گردنبند مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

گردنبند با پلاک مرغ آمین

از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

با جنس استیل عالی

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

نمادی از عشق و محبت

مناسب با هر سلیقه ای

ابعاد پلاک :2.4*3.5

ارتفاع گردنبند :66 سانتیمتر



قیمت : عدم موجودی ...

ارسال رایگان و پرداخت درب منزل شما

 برای کسب اطلاع بیشتر یا خرید محصول

کد 1421756 را به شماره 1000100045  پیامک کنید تا با شما تماس بگیریم

برای اطلاعات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید


گردنبند مرغ آمین

🔔🔔گردنبند مرغ آمین
 ✅جنس استیل عالی
✅نمادی از عشق و محبت
✅جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید
 —-------------------------------------------------
◀️72ساعت گارانتی تست
◀️پرداخت هزینه درب منزل
—-------------------------------------------------
💢تخفیف خورده : عدم موجودی ...
💢برای دیدن تصاویر بیشتر  وخرید پستی لینک زیر را لمس  کنید👇👇👇
harajer.dayanshop.com/products/view/1756
و یا برای خرید پیامکی لینک زیر را لمس کنید👇👇👇
harajer.dayanshop.ir/pages/UserSMS/1421756

گردنبند مرغ آمین

مرغ آمین:
 
مُرغ آمین در فولکلور و فرهنگ مردم ایران، نام فرشته‌ای‌ ست که مدام در پرواز است و دائماً «آمین» می‌گوید. معروف است که اگر کسی نیازی داشته باشد و آن را بیان بکند و همان دم مرغ آمین نیز از فراز سر او بگذرد، نیاز و دعاهای او برآورده می‌شود.در اعتقاد عامه فرشته ای است که در هوا پروازکند و همیشه آمین گوید و هر دعایی که به آمینش رسد مستجاب شود. در عقاید عامه ، این است که گاهی در حین دعا و یا نفرین مرغی به نام مرغ آمین در پرواز باشد و سبب برآمدن و مستجاب شدن آن نفرین یا آفرین گردد.

«فرشته‌ای است که در آسمان پرواز می‌کند و مدام آمین می‌گوید و اگر دعایی به آمین او اصابت کند مستجاب می‌شود.»

البته آمین نام ستاره‌ای نیز هست که به هنگام طلوع آن، دعا مستجاب می‌شود.

در ادبیات فارسی نیز، مرغ آمین با ویژگی‌های پیش‌گفته مورد توجه قرار گرفته‌است. از جمله معروفترین نمونه‌های ادبی که در آن به مرغ آمین اشاره شده‌است، شعر مشهور شاعر ایرانی، نیمایوشیج می‌باشد که به همین نام معروف است. هرچند که «مرغ آمین» در روایت نیما هیأت مرغی به خود گرفته و از عالم فرشتگان به دنیای مرغان و سپس به جهان نمادهای نیما وارد شده‌است


گردنبند مرغ آمین
معرفی محصول
 
سریال شهرزاد که این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی و به عبارتی در شبکه نمایش اینترنتی هم حسابی غوغا کرده.در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است ، بهمین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید وفروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد.گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد با جنس استیل ؛ ساخته شده با هنر دست ایرانی ؛ پلاک و زنجیر این گردنبند استیل می باشد که مرغش آب کاری شده است ، البته در ساخت زنجیر این گردنبد از فیروزه هم استفاده شده است.


گردنبند مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

گردنبند با پلاک مرغ آمین

از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

با جنس استیل عالی

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

نمادی از عشق و محبت

مناسب با هر سلیقه ای

ابعاد پلاک :2.4*3.5

ارتفاع گردنبند :66 سانتیمتر



قیمت : عدم موجودی ...

ارسال رایگان و پرداخت درب منزل شما

 برای کسب اطلاع بیشتر یا خرید محصول

کد 1421756 را به شماره 1000100045  پیامک کنید تا با شما تماس بگیریم

برای اطلاعات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

حراجر


برچسب ها:

اس ام اس ولنتاین 94 جدید عاشقانه|Valentine 2016

اس ام اس سرکاری ولنتاین 94

,sms dooset daram ,sms duset daram, sms اسمس, مسیج ,ولنتاین ,sms,
,ولنتاین دوستت دارم, اس ام اس ولنتاین ,اس ام اس ولنتاین 94 ,اس ام اس احساسی ولنتاین94 ,اس ام اس باکلاس دوستت دارم
,اس ام اس بینظیر دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس خیلی دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس دوست دارم ولنتاین,اس ام اس دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس دوستت دارم ولنتاین2015
,اس ام اس دوستت دارم ولنتاین94 ,اس ام اس دوستت دارم رفیق گلم ,اس ام اس شاخ و باحال دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس شیک دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس عاشقانه 2015ولنتاین
,اس ام اس عاشقانه ولنتاین94 ,اس ام اس عاشقانه دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس عاشقانه مخصوص ولنتاین,اس ام اس  مخصوص ولنتاین
,اس ام اس ولنتاین مخصوص همسر عزیزم
,اس ام اس ولنتاین مخصوص عشقم ,اس ام اس عاشقانه واسه ولنتاین
,اس ام اس ولنتاین واسه نامزدم بهمن ماه,اس ام اس غمگین ولنتاین
,اس ام اس فوق العاده زیبای ولنتاین بهمن ماه,اس ام اس محشر و ناب ولنتاین
 ,ولنتاین, ولنتاین ,اس ام اس های دوستت دارم گلچین شده ,اس ام اس واسه ابراز علاقه اسفند,اس ام اس واسه عزیزم, اس ام اس پاچه خاری, اس ام اس یه عالمه دوستت دارم بهمن ماه94,استاتوس عاشقانه دوستت دارم ,استاتوس قشنگ عاشقانه ,اسمس دوست دارم
,ولنتاین جملات دوستت دارم ولنتاین,جملات شاخ و بینظیر عاشقانه ولنتاین, جملات شیک عاشقانه ولنتاین,جمله های ابراز علاقه ولنتاین,دل نوشته ابراز علاقه,
 , ولنتاین, بهمن متن ابراز عشق ولنتاین,متن ابراز علاقه ,متن مخصوص ولنتاین گلچین بهترین, اس ام اس و جملات ابراز علاقه ,گلچین جدیدترین اس ام اس ها و نوشته های دوستت دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی