حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه

حراجر - Harajer

فروشگاه حراجر مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.
این شرکت که یکی از زیر مجموعه هایی شرکت اندیشه نوین ساوا بوده ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. تمرکز فروشگاه فروشگاه حراجر مارکتینگ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کیج هدیه طرح ماهرو

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ


پکیج هدیه طرح ماهرو

پکیج هدیه طرح ماهرو

ویژگی های کلیدی:

ادکلن زنانه Very Irresistible Givenchy Electric Rose

ساعت مچی دخترانه ICEطرح گل

عروسک درون باکس زیبا بهمراه پوشال و قلب های قرمز

در بسته بندی بسیار شیک

مناسب هدیه دادن


قیمت : عدم موجودی ...

ارسال رایگان و پرداخت درب منزل شما

 برای کسب اطلاع بیشتر یا خرید محصول

کد 1421773 را به شماره 1000100045  پیامک کنید تا با شما تماس بگیریم

برای اطلاعات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید


کیج هدیه طرح ماهرو


🔔🔔پکیج هدیه طرح ماهرو
 ✅بهمراه ادکلن زنانه  گیونچی رز و ساعت مچی ICE طرح گل
✅دارای عروسک درون باکس قرمز
✅در بسته بندی بسیار شیک
 ---------------------------------------------------
◀️72ساعت گارانتی تست
◀️پرداخت هزینه درب منزل
◀️هزینه ارسال رایگان
---------------------------------------------------
💢تخفیف خورده : عدم موجودی ...
💢برای دیدن تصاویر بیشتر  وخرید پستی لینک زیر را لمس  کنید👇👇👇
8gerdi.dayanshop.ir/products/view/1773
و یا برای خرید لینک پیامکی زیر را لمس کنید👇👇👇
8gerdi.dayanshop.ir/pages/UserSMS/1421773


پکیج هدیه طرح ماهرو


 معرفی اجمالی محصول:

Very Irresistible Givenchy Electric Rose، بعنوان یک ادکلن با رایحه آروماتیک - گل که با الهام از موسیقی راک اند رول طراحی شده است توسط گیونچی معرفی شد. رایحه این ادکلن سبک سرکش و برازنده ادکلن های این تولید کننده را در خود دارد. ترکیب رایحه الکتریک رز، با نت های روشن و تازه لیمو، زغال اخته، ریحان و گل شاه پسند آغاز می شود. نت اصلی آن تحت تسلط رز بوده و و نت رازیانه و بنفشه نیز در آن به چشم میخورد. نت های پایه شامل سدر و مشک می باشد.

ساعت مچی دخترانه ICE طرح دنیرا: ساعت ICE طرح دنیرا جدیدترین ارائه کمپانی محبوب و معتبر ICE می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند زیبا می باشد که مانند یک دستبند زیبا روی دست خودنمایی میکند و طرح گل روی ساعت زیبایی آن را دو چندان میکند.

عروسک :در این پکیج هدیه یک  عروسک بسیار زیبا قرار گرفته است تا شما علاقه و محبت خود را بهتر نشان دهید.

پکیج و بسته بندی : هدیه شما را رایگان بسته بندی کرده ایم !  تمامی موارد بالا در درون باکس بسیار زیبا بهمراه پوشال و قلب های قرمز بسته بندی شده و سپس برای شما ارسال میشوند ! پس این پکیج هدیه همان هدیه ای است که شما انتظار دارید!


پکیج هدیه طرح ماهرو



پکیج هدیه طرح ماهرو

ویژگی های کلیدی:

ادکلن زنانه Very Irresistible Givenchy Electric Rose

ساعت مچی دخترانه ICEطرح گل

عروسک درون باکس زیبا بهمراه پوشال و قلب های قرمز

در بسته بندی بسیار شیک

مناسب هدیه دادن


قیمت : عدم موجودی ...

ارسال رایگان و پرداخت درب منزل شما

 برای کسب اطلاع بیشتر یا خرید محصول

کد 1421773 را به شماره 1000100045  پیامک کنید تا با شما تماس بگیریم

برای اطلاعات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید


حراجر


برچسب ها:

اس ام اس ولنتاین 94 جدید عاشقانه|Valentine 2016





اس ام اس سرکاری ولنتاین 94

,sms dooset daram ,sms duset daram, sms اسمس, مسیج ,ولنتاین ,sms,
,ولنتاین دوستت دارم, اس ام اس ولنتاین ,اس ام اس ولنتاین 94 ,اس ام اس احساسی ولنتاین94 ,اس ام اس باکلاس دوستت دارم
,اس ام اس بینظیر دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس خیلی دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس دوست دارم ولنتاین,اس ام اس دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس دوستت دارم ولنتاین2015
,اس ام اس دوستت دارم ولنتاین94 ,اس ام اس دوستت دارم رفیق گلم ,اس ام اس شاخ و باحال دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس شیک دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس عاشقانه 2015ولنتاین
,اس ام اس عاشقانه ولنتاین94 ,اس ام اس عاشقانه دوستت دارم ولنتاین,اس ام اس عاشقانه مخصوص ولنتاین,اس ام اس  مخصوص ولنتاین
,اس ام اس ولنتاین مخصوص همسر عزیزم
,اس ام اس ولنتاین مخصوص عشقم ,اس ام اس عاشقانه واسه ولنتاین
,اس ام اس ولنتاین واسه نامزدم بهمن ماه,اس ام اس غمگین ولنتاین
,اس ام اس فوق العاده زیبای ولنتاین بهمن ماه,اس ام اس محشر و ناب ولنتاین
 ,ولنتاین, ولنتاین ,اس ام اس های دوستت دارم گلچین شده ,اس ام اس واسه ابراز علاقه اسفند,اس ام اس واسه عزیزم, اس ام اس پاچه خاری, اس ام اس یه عالمه دوستت دارم بهمن ماه94,استاتوس عاشقانه دوستت دارم ,استاتوس قشنگ عاشقانه ,اسمس دوست دارم
,ولنتاین جملات دوستت دارم ولنتاین,جملات شاخ و بینظیر عاشقانه ولنتاین, جملات شیک عاشقانه ولنتاین,جمله های ابراز علاقه ولنتاین,دل نوشته ابراز علاقه,
 , ولنتاین, بهمن متن ابراز عشق ولنتاین,متن ابراز علاقه ,متن مخصوص ولنتاین گلچین بهترین, اس ام اس و جملات ابراز علاقه ,گلچین جدیدترین اس ام اس ها و نوشته های دوستت دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی